Jaarlijkse ledenvergadering van Plaatselijk Belang

Geplaatst op: 8 April 2015 -Met o.a. uitreiking cheque ter waarde van € 1000.- aan Hans de Vries Fonds
Uitreiking cheque ter waarde van  € 1000.- aan Dhr. Hans de Vries.

De jaarlijkse ledenvergadering van Plaatselijk Belang Harkema werd woensdagavond 25 maart gehouden in de Boemerang. Na het afronden van het eerste zakelijke gedeelte, werd een cheque ter waarde van  € 1000,- door voorzitter André Weening overhandigd aan Hans de Vries, van het Hans de Vries Fonds.

Dit waren de giften die Plaatselijk Belang Harkema had ontvangen voor het 100 jarig bestaan in 2014.

Wia van der Kooi en Klaas Hager waren gevraagd om het bestuur te versterken,

daar er geen tegenkandidaten waren , werden zij gekozen.

Ook werd een inwoner van Harkema in het zonnetje gezet. Deze keer was het Joop Bekkema, al jarenlang zeer nauw betrokken bij het korfballen en meerdere malen bestuurslid geweest van Plaatselijk Belang Harkema. Daar Joop Bekkema de  ”Panne”  woensdagavond niet in ontvangst kon nemen  vanwege ziekte, zijn er donderdag 19 maart twee bestuursleden van Plaatselijk Belang Harkema bij Joop en Boudi op bezoek geweest in het ziekenhuis  met de “Panne” en bloemen.
Zie ook http://www.deharkema.frl/2015-04-08/de-panne-voor-joop-bekkema

Na de pauze werd er door twee leden van het dorpenteam verteld, wat zij doen en voor de inwoners kunnen betekenen.

Tekst: S. Plantinga PB Harkema

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Google
  • Hyves